torsdag den 3. oktober 2013

Cocktail. TIL SALG

Jeg er endelig kommet i land med min Cocktail.
Den trak lidt tænder ud. Jeg forstod ikke opskriften til at begynde med, men efter flere forsøg lykkedes det.
Jeg havde virkelig glædet mig til at tage blusen i brug, men den duer ikke til mig.
Ærmegabet er helt forkert. Til mig forstås. Det er ikke fordi det er for stramt, det sidder bare ikke rigtigt.
Det resulterer i at stribemønstret også sidder forkert.
Det er rigtig øv er det.
Bullen har jeg strikket i Silk/Mohair og fordi jeg synes den blev for kompakt med to tråde og for gennemsigtig med én tråd
har jeg valgt at strikke hver anden omgang med én tråd og hver anden omgang med to tråde.
Højlandsulden jeg har brugt til ærmerne har jeg strikket med én tråd.
  
FAKTABOKS:

OPSKRIFT:
Cocktail af La Maison Rililie
 
PIND:
3

GARN:
Forbrug i alt 200 gram
Fordelingen har jeg ikke skrevet ned.

LEVERANDØR:

BEMÆRKNINGER:
Jeg kommer aldrig i den bluse, så hvis der er én derude der gerne vil eje den,
så skal du få den for 300 kr. incl. porto (DK)
 
STØRRELSE:
xxl
Brystvidde: 120 cm
Længde: ca. 75 cm
Ærmegab: 24 cm
Ærmelængde(målt under arm): 40 cm (3/4 ærme)


2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den, måske kan jeg passe den? Måske jeg må købe den med ret til fortrydelse, hvis den ikke passer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du da Camilla. Send mig lige en mail (ullaroejkjaer@hotmail.com) med din adresse, så sender jeg den til dig i morgen eller mandag. Betalingen ordner vi senere.

      Slet