mandag den 25. juni 2012

HJERTER I RAMME

Dagen i går indbød til indendørs sysler.
Regnen stod ned i stænger fra morgen til aften.

Så efter en lille tur i Helvede (IKEA),
kom der te i koppen, bog i ørerne og tråd i nålen.
Ole faldt meget godt ind i min rytme,
han greb avisen og nød stilheden.

Åh som det dog var dejligt,
efter at have suset rundt i det kæmpestore hus.
Blot fordi vi manglede nogle lammeskind,
 til at træde ud på om morgenen
og ikke mindst til Carla at ligge på.




Jeg havde en idé om at mine hjerter skulle have trævlekant
og i ramme med sort baggrund.
Idéen var god nok,
men jeg havde broderet hjerterne for langt fra hinanden,
så det så ikke pænt ud.



Derfor endte de hver for sig med afklippet kant.
Bedre held næste gang.
.


4 kommentarer:

  1. Så smukt :)

    Ønsker dig en dejlig mandag

    SvarSlet
  2. Det ser bare rigtig godt ud.... lige min smag. Hilsen Joan m.

    SvarSlet
  3. Det ser fint og romantisk ud...
    God aften til dig :)

    SvarSlet
  4. Den fik du reddet godt, det er blevet et helt kunsthåndværk.
    Ikea kan være et mareridt, men det er billigt og de har alt muligt, så man holder det jo ud af og til, ikke for ofte heldigvis.

    SvarSlet