tirsdag den 13. maj 2014

Hold da op en dejlig weekend



Jeg har haft en helt vidunderlig weekend i Gug.
 
Jeg var så heldig at få lov at være med bag disken og det skal jeg love for var sjovt.
Det var vidunderligt at hilse på så mange der har samme passion for strik som jeg.
.
Billeder fik jeg ikke skudt mange af, men et par stykker blev det til.
Et af de få var af mine trætte fødder.
Et andet af hvad  Anne rystede op med hver morgen.
Frokosten og middagen stod Anne også for, og jeg skal love for det var lækkert mad hun kunne trylle frem.
Et tredie billede er af  Oscar der venter på at jeg går i seng, så han kunne putte ved mig.
 
Ikke et eneste billede af de nye omgivelser fik jeg knipset. Jeg nåede det ikke.
Men inde i mit hoved er der fyldt op med gode oplevelser og billeder af tre skønne dage og det er ikke så ringe endda.
 
 

9 kommentarer:

  1. Den weekend kan du vist leve højt på længe.....
    Det var også hyggeligt at få hilst på dig bag disken. Jeg beundrede de trætte arbejderes brede smil trods de ømme fødder!
    Skønne lokaler, dejligt garn og piger, der vidste noget om garn og muligheder. Stemningen af begejstring og glæden ved kreativitet. Oskar var desværre ikke en del af selskabet!
    Håber dine fødder hurtigt regenerer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også hyggeligt at hilse på dig Anne.

      Slet
  2. Ingen tvivl om, at det må have været en inspirerende og sjov weekend. Een ting er garn og passion, men at få mulighed for at hilse på så mange af dem man "kender" via blog og Instagram, og tale strik er jo en gave og oplevelse som virkelig giver glæde. :-) Er sikker på at du er fyldt op af indtryk hihi.

    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor vi dog satte stor pris på at have dig her. Tusinde tak :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har bare nydt billeder rundt på bloggene. At se lokalerne "live" har jeg til gode.

    SvarSlet
  5. Det ser ud som en rigtig dejlig arbejdsom weekend, det har været dejligt at følge med på afstand. Glæder mig til sommer, så skal jeg helt sikkert selv, opleve det ny garn paradis.

    SvarSlet
  6. I så i hvertfald ud til at have travlt- jeg var kort inde og bruge sparepengene fredag allerede kl. 10.15 og der var da total gang i butikken- så fik ikke lige hilst så meget på jer :-)

    SvarSlet
  7. Det lyder som skønne dage. Travle og i fantastisk selskab. Hvad mere kan man ønske :)

    SvarSlet