søndag den 16. marts 2014

På vej til Skals..... igen...

 
 
 
Så blev det endelig den 16. marts. Jeg har glædet mig til i dag.
Jeg skal endnu engang på vævekursus i Skals.
 En hel uge hvor jeg kun skal tænke på at lære noget mere om den spændende kunst at væve.
Det bliver en uge i selskab af andre ligesindede.
Deriblandt 3 fra holdet i august. Skønne kvinder som jeg ser meget frem til at være sammen med igen.
 
Jeg har, som sidst, pakket en lille kuffert med garn. Denne gang silke og hør.
Jeg har en idé om hvad jeg skal i gang med. Nu får vi se om det bliver sådan.
Strikketøj skal jeg selvfølgelig også have med. Det bliver blusen til Lone.
Vi ændrede farverne til rosa og grå i stedet for de blå toner jeg havde fundet frem i første omgang.
Det bliver godt tror jeg.
Jeg havde strikket en del af kroppen, men en prøvning viste at den var alt for stor til den bette pige.
 Så starter jeg da bare forfra.
Heldigvis var ærmet jeg havde strikket i den rigtige størrelse.
Det er passende strik til foredrag og morgensamlinger.
 
Måske er bloggen lidt stille i den kommende uge,
 men på Instagram er jeg at finde hvis I vil have lidt øjebliksbilleder igennem ugen.
Jeg hedder ullaroejkjaer derinde.
Det kunne da være hyggeligt hvis I kiggede forbi.
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Rigtig god tur... masser af inspiration og spændende samvær med ligestillede.... for mange projekter og for lidt søvn...
    Kort sagt; GOD TUR:

    SvarSlet
  2. Rigtig god fornøjelse. Jeg har lige været på Skals til en uges broderi ;-)

    SvarSlet
  3. Rigtig god fornøjelse Ulla og jeg kommer gerne og bommer med dig... eller hvad det nu var, vi gjorde sidst ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi bommede ;) og tak jeg ringer når jeg er klar.. :)

      Slet
  4. Kan du have en skøn uge ;)
    Spændene hvad du laver denne gang

    SvarSlet
  5. Rigtig god fornøjelse med kurset. Jeg kigger omkring iG .o)

    SvarSlet