søndag den 18. august 2013

På vej til Skals..... Næsten

Jeg er ved at være rejseklar. Alt er fundet frem og næsten pakket ned. Pakningen var faktisk afsluttet, men pludselig var mine læsebriller væk. Var de pakket eller lå de et eller andet sted i huset. Den store eftersøgning gik i gang. De lå øverst i den store kuffert, som selvfølgelig var sidste sted jeg kiggede. Nu skal jeg lige have en kop kaffe og så skal kufferter og tasker lukkes igen.

Med den oppakning skulle man tro jeg skulle være væk i flere uger og ikke kun een.


Men når den ene kuffert kun indeholder garn så skal det jo gå galt. For hvor skal strik, computer, toiletsager, sko og tøj så være? Begrænsningens kunst har jeg ikke lært.
Sommerfuglene flyver også rundt i min mave for jeg er spændt.

11 kommentarer:

  1. Må du få den bedste og mest fantastiske uge, hvor kreativitet og inspiration overmander dig, så du glemmer tid og sted. Rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Liselotte. Jeg er sikker på det bliver en stor oplevelse..

    SvarSlet
  3. Jamen søde ven, det er jo ikke en strikkefestival, du skal på, men et vævekursus, hvor de jo nok leverer garnet, :-) så i grunden har du jo kun brug for et enkelt bdt.garn, til et par sokker, i pauserne..........
    Nej nu skal jeg nok være sød, jeg kender godt det med strikketøjet i kufferten..........meget vigtigt........så jeg ønsker dig en fantastisk uge, for gu er det spændende..........har altid ønsket mig et højskoleophold, så måske jeg skal få det gjort, mens jeg endnu kan...........spændt på at se, hvad du får af væven.............knus fra mig

    SvarSlet
  4. Ønsker dig en helt fantastisk uge med masser af inspiration og helt sikkert herligt samvær med kreative sjæle som dig. Det må helt sikkert være det næste jeg ønsker mig, glæder mig til at høre om dine erfaringer

    SvarSlet
  5. Rigtig god fornøjelse - jeg har selv været på kursus på Skals flere gange og det har hver gang været en stor nydelse og fornøjelse

    SvarSlet
  6. Kan alligevel ikke lade være med at smile, når jeg ser det enorme garnlager du har medtaget, men man skal selvfølgelig ikke gå ned på udstyr, så det er også godt at være forudseende.
    Jeg håber du får en fantastisk uge og glæder mig til at høre mere om din tur.

    SvarSlet
  7. Ja man skal jo ikke løbe tør for garn :)
    Rigtig rigtig god fornøjelse, jeg er sikker på du får en fantastisk uge!

    SvarSlet
  8. Håber du får en fantastisk uge, drømmer om også engang at tage en uge på Skals.

    SvarSlet
  9. Rigtig god arbejdslyst og fornøjelse på Skals. Er spændt på at høre mere om kurset og stedet. Har også en gammel drøm om en uges fordybelse ......

    SvarSlet
  10. håber du får en fantastisk uge... går og drømmer om at få råd til en uge derover engang... men kommer tid kommer råd glæder mig meget til at høre om det :-)

    SvarSlet
  11. Rigtig god fornøjelse - det kan da kun blive en FANTASTISK uge :-)

    SvarSlet