mandag den 17. juni 2013

Den smukkeste sjalsnål

I sidste uge fik jeg en lille pakke af en glad mor, hvis datter jeg havde hjulpet til en lejlighed.
Jeg blev så glad og rørt over gaven at jeg helt glemte at høre efter hvad smykket var lavet af.
At det var hendes mand der havde lavet det fangede jeg.
Jeg mener også at huske at det er horn og kommer fra Afrika.
Det er jo nærmest pinligt, men som sagt gik hjernen helt i stå af overraskelse over at jeg skulle have den smukke gave.
Som det tydeligt ses, kan den bruges på begge sider og med nålen stukket både den ene og den anden vej.
Jeg ved allerede at det bliver et yndlingstilbehør til mit strik.
Tusind tak Jytte.

6 kommentarer:

  1. Sikke en fantastisk dejlig sjalsnål at få, den kunne da ikke gives til en anden end dig :)), hvor er det skønt at kunne hjælpe ellers kan det jo være noget håbløst at finde en lejlighed

    SvarSlet
  2. Det er bare dejligt når man føler man gør en lille bitte forskel..

    SvarSlet
  3. Der er ikke noget bedre end at få en gave man ikke har regnet med....og så at der er nogen der har sat pris på det man har gjort. Det er da til at blive helt "høj" af. Go´ dag her fra Mårslet. Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  4. Hvor er den smuk - dejligt for dig :))

    SvarSlet
  5. Hvor er den smuk. Sikke en skøn gave :)

    SvarSlet