fredag den 18. januar 2013

Bloggen og jeg holder ferie.





Kufferten er ved at blive pakket.
Ole og jeg tager et smut til Spanien, mens Claus (vores medhjælper) sørger for at stue og køkken bliver malet.
Han bor her også imens vi er væk, så han kan holde øje og passe dyrerne.


Der er tomt i stuen.
Billeder, nips og blomster har jeg flyttet, så det er lettere at gå til.

Nu er jeg ved at kunne se en ende på det hele. Jeg mangler kun lige at få pakket det allersidste og afleveret Carla i Hundepension.
Kontoret har jeg lukket ned, og jeg har valgt IKKE at tage min computer med mig. Så det er arbejdsfri ferie. Det er jeg ikke vandt til. Men nu skal det prøves.
Jeg tager dog min ipad og iphone med.
Om jeg overhovedet kan komme på nettet hvor jeg skal bo, aner jeg ikke, så hører I ikke fra mig de næste 8-14 dage, er det ikke fordi der er noget galt.

Bloggen og jeg holder bare ferie!





PS: Jeg har husket strikketøj...



19 kommentarer:

  1. Og det sidste er da rigtig vigtigt :-) God ferie

    SvarSlet
  2. God tur - håber, at du har pakket masser af strik ;-)

    SvarSlet
  3. Rigtig rigtig god tur Ulla :)

    SvarSlet
  4. Rigtig god ferie,godt du har husket strikketøjet-smiler

    SvarSlet
  5. Ja rigtig god ferie- kan da godt være lidt misundelig :)

    SvarSlet
  6. Hvor skønt - tænk sig at drage på ferie og så oven i købet komme hjem til nymalede stuer - det kan ikke være bedre!!
    Jeg håber I får en rigtig dejlig ferie og så skal du da bare glemme din spillekammerat (snøft).
    God tur til jer begge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, Kirsten.. Jeg skal nok tage revanche når jeg kommer hjem igen;0)

      Slet
  7. Wong Wai:
    Nyd nu den tiltrængte ferie MED STRIK ;-)
    God ferie til dig og dine :-)

    SvarSlet
  8. Det lyder super dejligt.
    Kan I have en dejlig tur.

    Yt

    SvarSlet
  9. Det lyder da ellers dejlig ;-) rigtig god ferie.
    Majbritt

    SvarSlet
  10. Lyder lækkert. Nyd ferien. Hilsen joan M.

    SvarSlet
  11. Rigtig go ferie - det bliver skønt - jeg blev lidt mere rolig da jeg læste det sidste ;o)

    SvarSlet
  12. Ha' nu en super dejlig ferie, og nyd varmen, den kunne jeg godt bruge lidt af ;0)

    SvarSlet
  13. Rigtig god ferie , skønt at komme lidt væk mens der males .

    SvarSlet
  14. rigtig god ferie sidder og drømmer om at bare det var mig :-)

    SvarSlet
  15. Håber at du får en dejlig ferie, et par uger offline er måske meget sundt!

    SvarSlet
  16. Rigtig god ferie !
    Spanien - ja hvem ville ikke gerne derned en tur :o)
    Jeg blev helt bekymret - computeren bliver hjemme ?
    men - pyh - ingen abstinenser her - ipad og iphone følger med ;o)
    OG strikkepindene ..
    Det skal nok blive en god ferie :o)

    SvarSlet
  17. Selvfølgelig har du husket strikketøjet, ellers er det jo slet ikke ferie for dig.
    Rigtig god ferie.

    SvarSlet