onsdag den 7. november 2012

Torvedag




Carla og jeg gik en tur på Torvet i dag.
Det er så hyggeligt at gå og kigge og ikke mindst bliv fristet til at fylde i nettet.

Jeg havde mit kamera med, men glemte helt at knipse.
Sådan kan det gå.
Derfor får I lidt af indkøbene i stedet.




Vi købte fisk til frokost,



pærer til dessert,



og lidt pyntegræskar til skålen.

Lidt øko mel kom også med hjem.

Næste gang skal jeg nok huske at tage lidt stemningsbilleder.

Kommer I forbi Ingerslevs Boulevard i Aarhus skulle I tage og kigge forbi.
Det er bestemt et besøg værd.
Der er torvedag onsdag og lørdag.

3 kommentarer:

  1. Lækre indkøb , lyder som et rigtig dejligt sted .

    Rigtig dejlig onsdag

    SvarSlet
  2. Torvedagene på Ingerslevs Boulevard er skønne. Jeg boede tæt ved da jeg studerede og handlede der meget. På SU kan det betale sig at kigge forbi lige før lukketid hvor standholderne hellere vil gøre en frisk handel end slæbe deres varer med hjem igen.

    SvarSlet
  3. Tak Ulla, jeg anede ikke der var torvedag og jeg bor endda i byen. Det torv skal jeg da helt sikker besøge.

    SvarSlet