fredag den 23. november 2012

Garngave


For et lille års tid siden forærede min veninde mig noget DMC bomuldsgarn. Splendida 2 hedder det.
Hun vidste at farven var lige mig. Jeg er vild med garnet.

Et billede set hos Liselotte gav min inspiration til hvad garnet skulle bruges til.
Da jeg for ikke så lang tid siden fik en skøn mørkebrun hørgarn var jeg ikke i tvivl.



Nu er jeg gået igang med overdelen.



Jeg har eksperimenteret med pindetykkelse og maskeantal, men
tror jeg har ramt rigtig nu. Strikken ser lidt ujævnt ud, men jeg krydser fingre for at det retter sig efter vask og udspænding.

Fortsættelse følger..

7 kommentarer:

  1. Spændende......, vi får nok lov at se mere som det skrider frem. Og det plejer jo at gå stærkt her hos dig:)

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du er faldet for den og med de farver som jo lige er dig :)
    Rigtig god strikkefornøjelse .

    Marianne

    SvarSlet
  3. smukke farver sammen. Spændende at se resultatet.

    (Det er faktisk utrolig hvad en vask kan gøre for strikketøjet. Det er jo lige den sidste finish, så mon ikke maskerne kommer til at falde pænt også her!)

    SvarSlet
  4. Det er altså også 2 gode farver som klæder hinanden. Det bliver sjovt at se hvad det er.
    Jeg tror også det retter sig fint i vask. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Det ser meget spændende ud :0) glæder mig til at se mere

    SvarSlet
  6. Ser spændende ud. Smukke farver og hør bliver bare sååå lækkert efter vask :-)

    SvarSlet