tirsdag den 3. juli 2012

SÅ KOM DA OP!!

I dag vågnede vi op til den skønneste sommerdag.
Tillige med uden blæst, så dagen  skal stornydes.

Jeg tog lige et par timer på kontoret fra morgenstunden
og så ud i det fri med mig.

Det har sine fordele at have hjemmearbejdsplads.
Det nyder jeg i stor stil,
selv om jeg også ind imellem føler mig meget alene.


Vi har et par store krukker hvor vi har haft prydgræsser i.

De var så smukke sidste år,
men i år må vi sande at de ikke kommer.

Op af krukkerne skal de og skiftes ud med smukke sommerblomster.

Men ikke om jeg kan få den ene op.
Den sidder uhjælpelig fast.
Det irriterer mig at jeg skal vente til aften,
hvor Ole  kommer hjem,
med at få hjælp.

Jeg vil forsøge mig lidt mere i løbet af dagen.


Den første slap med det samme og er blevet plantet til.

Nu vil jeg prøve lidt igen og måske svinge gråsslåmaskinen
Eller skulle jeg tage strikketøjet?
Måske begge dele.
Vi får se hvad dagen byder.

2 kommentarer:

  1. Ikke begge dele på samme tid, vel??
    Her hos mig er solen forsvundet, men håber at se den igen senere på dagen.
    Ønsker dig en dejlig dag :)

    SvarSlet
  2. Griner.. Nej, det tør jeg alligevel ikke. Min maskine er for stor.
    Men den fik lov at hvile i dag mens pindene sang i stedet.
    Solen var hos mig hele dagen, så jeg måtte fortrække til skyggen.
    En helt ny fornemmelse;)

    SvarSlet