torsdag den 26. april 2012

LIDT STRIK BLIVER DET DA TIL

Først vil jeg sige tusind tak for jeres søde hilsner til mit sidste indlæg.
Det luner.

Der er næsten ingen ende på elendigheden denne gang.
Jeg har godt nok svært ved at komme op til overfladen igen.

Jeg har som tidligere skrevet fået penicillin for al dårligdommen,
men onsdag fik jeg udslæt på mine hænder af det.

Jeg måtte selvfølgelig afsted til lægen igen og
have ny penicillin og dertil piller der tager allergien
mod det første hold..

Det har resulteret i at jeg om muligt er endnu mere træt end før.

Oven i hatten har jeg fået en syg mand på halsen.

Nej misforstå nu ikke, men mænd der er syge,
er ALTID næsten døden nær.

I hvert fald dem jeg kender.

Ole har ellers været min oppasser hele ugen.
Han har nusset og puslet om mig til den store guldmedalje,
men nu er det slut.
Han har fået influenza.

Nu kan det hvis kun gå fremad.




En smule strik har jeg fået lavet,
men ikke meget.
De første 3 dage sov jeg bare
og Ole var noget bekymret over at jeg ikke skulle have gang i pindene.
Men jeg orkede det ikke.

Nu har jeg fået gang i en lille trøje til en lille pige der skal døbes her i foråret.

Jeg har strikket den i str. 12 måneder,
men efter at have målt lidt på den,
jeg har selvfølgelig ikke fået lavet strikkeprøve,
viser det sig at min strikkefasthed ikke er korrekt,
så det bliver nok til 18 måneder i stedet.

Det gør ikke noget,
jeg tager bare højde for det i længden på trøjen






9 kommentarer:

  1. En af mine kolleger sagde forleden: "Når kvinder får influenza, er de syge, når mænd får det, er de nærmest nærdøde". Nå, det skal man selvfølgelig ikke spøge med. Jeg håber I begge snart er på højkant. Det er en ordentlig omgang du er røget ind i, og jeg kan godt forstå hvis du er træt. Måske skulle du have et eller andet til at booste immunforsvaret bagefter. Rigtig god bedring til jer begge.

    SvarSlet
  2. Uh ha! Jeg har tænkt meget på dig. Det har været en slem omgang kan jeg forstå. Jeg giver dig ganske ret i at mænd er døden nær når de er syge. Min har lige ligget syg i 3 dage og han er ellers aldrig syg. Håber at du (I)snart kommer ovenpå.

    SvarSlet
  3. Ja stakkels dig ;O( En ting er at du selv er syg, men en syg mand = nok at gøre (jeg kender absolut den type mænd der nærmest er døden nær;O)
    Nu håber jeg snart at I begge kommer op til overfladen igen, og at du kan få strikketempoet tilbage.
    God bedring til jer begge

    SvarSlet
  4. Stakkels dig! Håber virkelig at I begge to snart er raske igen.

    SvarSlet
  5. Jamen, det er da utroligt - rigtig god bedring til jer begge -( min mand sover når han er syg :) )

    Marianne

    SvarSlet
  6. Jamen for den da, sikke en elendighed. Håber snart i er ovenpå igen. Go´ bedring herfra. Joan M.

    SvarSlet
  7. Stakkels dig, - når strikkelysten er ved at vende tilbage, mon så ikke det går mod livet igen? God bedring, i hvert fald både til dig og din sygepasser.

    SvarSlet
  8. Sikken da en omgang ! god bedring til jer begge ..
    og det er et godt tegn, at der nu begynder at komme lidt liv i strikkepindene
    - så er der håb for resten ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  9. Må I begge snart blive fri for al den sygdom!

    Det er slemt, når pindene ikke bliver rørt, men mon ikke det kommende gode vejr og lidt TLC kan hjælpe jer.

    SvarSlet