tirsdag den 10. januar 2012

KONTORARBEJDE OG LEVENDE VARMEPUDE


I dag har jeg fået lavet en masse på kontoret.

Jeg har fået årsafsluttet alt.
Jeg her fået lavet nye mapper.
Jeg har bogført i bund.
Jeg har lavet flytteopgørelser.

Og så har jeg selvfølgelig
talt i telefon med lejere og andet godtfolk
og 
jeg har besvaret de daglige mails.

Jeg er tilfreds
og
træt.


Hjælper har jeg da også haft på.

Som altid når jeg sidder ved tasterne,
ligger Carla under mit skrivebord.

Det er hyggeligt, men ind imellem lidt besværligt,
 for jeg skal passe på
ikke at køre på hende med min kontorstol.

Hun har endda et lækkert lammeskind,
 lige ved siden af skrivebordet,
men der vil damen ikke være.

Pyt det er hyggeligt med hende så tæt på.
Ind imellem putter jeg lige fødderne ned under hende,
Hun er en skøn varmepude.

3 kommentarer:

  1. ÅÅ det savner jeg! Min varmepute døde for 2 år siden, jeg savner Bastian vær dag! Kos deg med varmeputa. Jeg leser bloggen din med stor glede. Hilsen Kari

    SvarSlet
  2. Kari:
    Du kan tro jeg værdsætter hende.

    Citronmoster:
    Hun er rigtig sød.

    SvarSlet