torsdag den 3. februar 2011

STRIK TIL SØNNIKE

Min skønne søn har ytret ønske om at han gerne vil have en hjemmestrikket bluse fra min hånd.
Problemet er bare, at alt hvad der lugter af at komme fra en dyr "kradser" ham og ønsket er en kropsnær bluse. Altså er bomuld, silke og hør udelukket da det jo vokser i brug....
Skulle I derude have nogen ideer til strikkegarn, der ikke kradser og ikke vokser i brug, så giv endelig et pip....

Heldigvis er der lige kommet et andet ønske fra ham. En sort pude til hans røde sofa.. Se der kan jeg da være med.. Jeg strikker den i Allino fra BC-garn. En blanding af hør og bomuld, der bestemt ikke kradser!!!

Strikker dominotern. Måske kommer der lige en enkelt rød tråd med hist og her. Vi får se. Fortsættelse følger.

2 kommentarer:

  1. Spændende, glæder mig til at se puden færdig.
    Lover godt :)

    SvarSlet
  2. Tak Marianne.
    Det er et lille nemt arbejde, og den skal nok blive lækker, når jeg når så langt...

    SvarSlet