onsdag den 23. februar 2011

EN-TIL-TI--------TOP-DOWN

Jeg har disse to vidunderlige farver som jeg længe har haft lyst til at strikke et eller andet ud af. Navnene Candyfloss og Blommetomat, siger i sig selv, at det er nogle ret heftige farver, men meget smukke, og sammen er de helt vidunderlige.

Jeg kan godt lide farver, men disse to har godt nok voldt mig nogle problemer.

Min kære mand løste problemet, da han hørte om mine betænkligheder. Strik dog en trøje der pepper op.  Du har ret kære husbond, jeg trænger til noget peps i garderoben.. Så det gør jeg så!!!!
Jeg strikker den efter Liselotte´s idé.
Det er en Top-down cardigan. Strikker på pind 3½ og er startet med 120 masker. Jeg har foreløbig strikket et lille bitte mønster ind med  Blommetomat, men lader Candyfloss være den altdominerende. Jeg tror jeg vil strikke kanter og krave i den røde også. Men lad os nu se hvad pindene vil efterhånden som arbejdet skrider  frem.
På I-poden er lige nu Møgkællinger af Gretelise Holm.

3 kommentarer:

  1. Det bliver spændende af følge hvad pindene vil :)
    Flotte farver - sommer.

    SvarSlet
  2. Smukke farver sammen.
    Sjovt, for jeg har lige fundet de samme farver frem :-)
    Måske er det fordi man savner sommer og farve?

    SvarSlet
  3. Ja Mariannel det bliver spændende at se.. smiler..

    Tine, jeg synes også det er smukke farver, men er altså alligevel noget betænkelig med den der candyfloss. Kæmpebabyen Ulla.....
    Hvad skal du strikke. Siger du babytøj, så græder jeg ;0D ... må lige ind på din blog og se om du har lagt noget ud.....

    SvarSlet