søndag den 23. januar 2011

TWINS nærved og næsten

Jeg er bare så tæt på at være færdig med min poncho. Jeg mangler de sidste 10-15 cm af kraven. 
Det er gået fint med at strikke selve pullen, men da jeg nåede op til halsen, var min skulder bestemt ikke tilfreds mere. Jeg må erkende at jeg har meget svært ved at strikke på pind nr. 7 og samtidig sidde med et tungt arbejde.

  Jeg kan kun strikke en enkelt eller to omgange pr. dag, så den bliver ikke færdig lige med det samme.                                                       
Det er der så ikke noget at gøre ved. Færdig skal den nok blive, for det er en rigtig skøn model.

4 kommentarer:

  1. Den ser rigtig dejlig ud.
    Træls du ikke kan holde til de tykke pinde og tunge strik, men godt du kan strikke andet :)

    SvarSlet
  2. Jeg ved da slet ikke hvad jeg skulle gøre ved mig selv hvis det var helt slut med strikkeriet. Derfor er det også bare så vigtig at jeg lytter til skulderen. <3

    SvarSlet
  3. Den bliver altså rigtig, rigtig flot, Ulla :-)

    SvarSlet
  4. Tak Liselotte, det tror jeg også.. De 15 cm hals venter stadig på mig... men de kommer...

    SvarSlet