søndag den 28. november 2010

BOLEO TIL DEN GULE

Så blev den lille brune cardigan/boleo færdig. Jeg har lavet den til min gule kjole.

 Skulle have haft sættet på i aftes til julefrokost, men den blev aflyst pga af sneen....
Nu kan jeg så tage den på i eftermiddag hvor vi skal til julekoncert med Jesper Lundgaard  i Århus Teater. Glæder mig.
Vi har fået ryddet vores vej her til morgen og kan komme afsted. Krydser fingre for at vi også kan komme hjem igen, for der skulle komme meget mere sne og fygning i aften. x x
 

                                                  FAKTABOKS:
Model: LUCIA
Garn:   Brun uld/casmere  fra garnudsalg.dk
Knapper: fra min mors gemmer
Pinde: 5

2 kommentarer:

  1. Synd med julefrokosten.......du ville ha' været rigtig fin.......håber I er kommet godt hjem fra Århus.
    knus

    SvarSlet
  2. Det var en dejlig julekoncert, og trafikken gled upåklagelig!!!

    SvarSlet